1929
Drogowa stacja benzynowa i jej odmiana polowa.
Wzór użytkowy UPRP nr 1392. KI.: 42c. Zgłoszony 18 stycznia 1929, udzielony 3 czerwca 1929.
1930
Sposób i urządzenie do samoczynnej regulacji temperatury i składu mieszanki w gaźnikach oraz stopnia chłodzenia cylindrów w silnikach lotniczych chłodzonych powietrzem.
Patent UPRP nr 11896. KI,: 46c 7/20. Zgłoszony 15 marca 1927, udzielony 9 kwietnia 1930, opublikowany 12 czerwca 1930.
1932
Technologia trwałego łączenia muru ceglanego z konstrukcją żelbetową.
Dziedzina budownictwa przemysłowego. 1932 r.
1933
Urządzenie zaczepowe (pasów obserwatora w kabinie załogi).
Patent nr 18251. KI.: 62c, 23/03. Zgłoszony 16 września 1931, udzielony 7 kwietnia 1933, opublikowany 30 sierpnia 1933.
1936
Synchronizator do karabinu maszynowego pilota.
Patent nr 22825. KI.: 72h, 7/02. Zgłoszony 16 marca 1934, udzielony 22 lutego 1936, opublikowany 25 kwietnia 1936.
Seryjne wzory synchronizatorów do silników
JS2, JS3, JS37, JS38, JS3bis (wz.39).
Modernizacja gaźnika Claudel Hobson Motolux AVT80B
dla silnika Pegaz VIII oraz gaźników do innych silników lotniczych.
1938
Hermetyczna gondola Motolux GP dla balonu stratosferycznego
mająca wiele rozwiązań noszących cechy wynalazków. Wykonano w 1938 trzy egzemplarze: próbny, do lotu i zapasowy. Zapowiedź zamówienia w 1939 dwóch kolejnych dla Argentyny.
1939
Szybkootwieralny centralny zaczep uprzęży skoczka spadochronowego,
wykonany na zamówienie Wytwórni Balonów i Spadochronów w Legionowie. 1939 r.
Przenośny metalowy schron przeciwgazowy
wykonany na zamówienie LOPP. 1939 r.